افزایش بازدهی با تبلیغات هوشمند در اینستاگرام2020-08-18

راهکارهای نوین در تبلیغات اینستاگرام تحلیل استراتژی‌ها و تاثیرات بر مخاطبان تابناک

اینستاگرام به دلیل قابلیت های فوق العاده و تعداد کاربرانی که دارد، می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد. تقریباً بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام فعال هستند که این نشان دهنده اهمیت اینستاگرام و بحث اینستاگرام مارکتینگ است. به نظر شما بهترین راه برای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟ هزینه کردن زیاد می‌تواند راه خوبی برای گرفتن نتایج خوب از تبلیغات باشد؟ نظر خود را برای ما بنویسید. این روش هم می‌تواند به عنوان یک جایگزین برای تبلیغات در اینستاگرام مطرح شود. در وایرال شدن یک پست، عوامل زیادی نقش دارند و یکی از این عوامل شانس است.

این دقیقاً اشتباهی است که کاربران زیادی مرتکب می شوند و هنگامی که هزینه مشاوره تبلیغات نمی دهند، فکر می کنند که سود کرده اند. در حالی که هزینه مشاور، یک هزینه اضافی نیست و اگر تخصص کافی در زمینه تبلیغات اینستاگرام ندارید، این کار باعث می شود تا در هزینه های تبلیغاتی خود صرفه جویی کنید. اگر تبلیغات شما حرفه ای است، پیشنهاد می کنیم با کمک نرم افزارهای موبایل این کار را انجام دهید.

هاید استوری چیست؟ آموزش هاید کردن استوری اینستاگرام

هزینه‌های بالا و بازدهی پایین، دلایلی هستند که بسیاری از کسب‌وکارها از ادامه تبلیغات در این پلتفرم منصرف می‌شوند. یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغ در اینستاگرام استفاده از استانداردترین قالب تبلیغاتی اینستاگرام یا همان تصاویر است. تصاویر سرنخ بیشتری از محصولات یا خدمات شما را به کاربران ارائه می‌کند.

در اینجا، مشخص است که آن یک تبلیغ است و معمولاً کاربر، خیلی زود از روی تبلیغ رد می‌شود و به سراغ پست بعدی می‌رود. روش‌های مختلفی برای تبلیغات اینستاگرام وجود دارد که هر کدام بازدهی خاص خود را دارد. بسته به شرایط کاری یا طبق سلیقه خود، می‌توانید از این روش‌ها برای تبلیغات استفاده کنید. ابتدا می‌رویم به سراغ انواع تبلیغات در اینستاگرام و ببینیم از چه راه‌هایی می‌توان در اینستاگرام تبلیغ کرد. شما می‌توانید تبلیغات خود را از روش‌های مختلفی انجام دهید که شاید رایج‌ترین آن‌ها، تبلیغات از طریق صفحات پربازدید است.

سناریو خلاقانه کمک زیادی در این مورد می کند تا بهترین نتیجه را بگیرید. یکی دیگر از مسائلی که روی هزینه تبلیغات تاثیر بسیار زیادی دارد، عمومی یا تخصصی بودن صفحه است! معمولاً صفحاتی که موضوعات عمومی دارند، هزینه کمتری نسبت به صفحات تخصصی دارند. حتی گاهی اوقات هزینه آن ها از نصف هم کمتر است اما بازدهی آن جای سوال دارد!

مثلا می توانید بگویید وارد پیج شما شود، شما را فالو کند و پست آخر را ببیند. یا می توانید بگویید لینک سایت را باز کند و برای خرید اقدام نماید و یا هر موضوع دیگری که در نظر دارید. در واقع کاربران شما پیش از آن که محتوای بنر را بخوانند، به کاور یا تیزر دقت می کنند که نظرشان را جلب کند.

۴. قراردادن تبلیغات در زمان مناسب

تبلیغات اینستاگرام در حقیقت صفحاتی هستند که برای تبلیغ کسب‌وکار و معرفی محصولات یا خدمات شما پول دریافت می‌کنند همچنین تبلیغاتی که شما در صفحه ویژه کسب‌وکار خود منتشر می‌کنید. به همین خاطر لازم است دقیق‌تر به تعداد لایک و کامنت نگاه کنیم؛ اگر پستی تعداد لایک بالا و تعداد کامنت کم داشته باشد، احتمال اینکه لایک‌ها جعلی باشند زیاد است. در این قسمت لازم است فالوورهای پیج منتخب را از نظر فیک بودن یا نبودن بررسی کنید؛ برای این کار، می‌توانید پروفایل آن‌ها را بررسی کنید.

در این مرحله از رشد پیج، شما مقدمات را حاضر کرده‌اید و محتوای خوبی در پیج منتشر کرده‌اید. با این کار احتمال دیده شدن شما در صفحه‌ی فید این کاربران بیشتر خواهد بود. این روش تبلیغات در اینستاگرام که به احتمال زیاد با آن آشنا هستید، یک روش مرسوم بین اینستاگرامرهاست.

در بحث تبلیغات در اینستاگرام همانقدر که مهم است که بدانیم در چه پیج‌هایی تبلیغ کنیم، به همان اندازه هم مهم است که پیج‌هایی که برای تبلیغ مناسب نیستند را تشخیص دهیم. در اینجا، من ۴ نوع پیجی که برای تبلیغ در اینستاگرام مناسب نیستند را معرفی می‌کنم. البته تبلیغات اینستاگرام تنها به تبلیغات بنری و ویدیویی خلاصه نمی‌شود. با روی کار آمدن و سپس محبوب‌شدن استوری، از این ابزار به مراتب بیشتر استفاده می‌شود. استوری، ابزاری در اینستاگرام است که معمولاً مطالبی که اهمیت کمتری دارند، در استوری قرار داده می‌شوند.

در این مقاله روش‌های کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم با ما همراه باشید تا بتوانید کمپین‌های تبلیغاتی موفقی را با بودجه‌ای محدود اجرا کنید. در این جلسه ایده تبلیغ را از زبان شما می‌شنویم تا مطابق با آن نوع تبلیغ مناسب برای کسب و کارتان و بهترین محتوایی که می‌توانیم برای این نوع تبلیغ طراحی کنیم، انتخاب کنیم. در این جلسه اعضای تیم ایده‌پردازی کارینو هم حضور خواهند داشت و توضیحات لازم درباره نحوه اجرای تبلیغ و لیست تعرفه تبلیغات اینستاگرام در اختیار شما قرار داده خواهد شد. تبلیغات اینستاگرام در حقیقت استفاده از ویژگی‌ها و امکانات این پلتفرم برای معرفی برند، محصولات و خدمات است تا کسب‌وکارها با جذب بیشتر مخاطب به افزایش فروش و رشد سود برسند.

در این صورت یک صفحه با تعامل بالا پیدا کنید و تبلیغات خود را ارائه کنید. حتی صفحاتی که امروز بابت هر تبلیغ میلیون ها تومان پول می گیرند هم روزی تبلیغات کرده اند. اما چطور می توان در اینستاگرام تبلیغات کرد و به بالاترین بازدهی ممکن رسید؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام بپردازیم. پس اگر صفحه اینستاگرامی دارید و می خواهید به جایگاه های بالاتر دست پیدا کنید، ما را همراهی کنید تا راز و رمز تبلیغات پربازده در اینستاگرام را به شما بگوییم. برای طراحی کاور و تیزر جذاب اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

{

زمان مناسب برای خرید بلیط هواپیما چارتری و بهره‌برداری از تخفیف‌ها

|}

سپس با تغییر در استراتژی تبلیغاتی خود، مانند تغییر در مخاطب هدف یا تغییر در پیام تبلیغاتی، به بهبود عملکرد تبلیغات خود کمک کنید. تبلیغات پولی می‌تواند با هدف قرار دادن مخاطبان خاص، نتایج سریع و کارآمدتری در کسب‌وکار شما به همراه داشته باشد و این نتایج قابل اندازه‌گیری هستند. این نوع تبلیغات می‌تواند برای هدف‌گیری مجدد مخاطبان (ریتارگتینگ)، ایجاد آگاهی از برند یا دستیابی به اهداف خاص (مانند تبلیغات برای مخاطبانی که به دنبال محصولاتی مشابه محصولات شما هستند) استفاده شود. هنگامی که مخاطب تبلیغات همسان یا نیتیو را مشاهده می‌کند، معمولاً تصور می‌کند که این محتوا پیشنهادهایی از سمت موتور جستجوی گوگل، سایت میزبان یا شبکه‌های اجتماعی است.

پس فراموش نکنید که اگر زمان داشتید، تبلیغات منتشر شده در گذشته را بررسی کنید تا بتوانید یک صفحه مناسب انتخاب کنید. کسب و کارهایی هستند که عمده فعالیت‌شان از طریق وب‌سایت است و از اینستاگرام به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند استفاده می‌کنند. این کسب و کارها، زمانی که تبلیغاتی را در اینستاگرام قرار می‌دهند، سعی می‌کنند کاربر را به یکی از صفحات وب‌سایت‌شان که معمولاً یک لندینگ پیج است، هدایت کنند (در مورد لندینگ پیج بیشتر بدانید).

اطلاعات صفحه اینستاگرام خود را وارد کنید کمپین خود را راه اندازی و ایجاد کنید. در این پلن شما می‌توانید از حداقل 4 میلیون تومان بودجه اختصاصی ایجاد کنید و ما بر اساس بودجه، کمپین شما رو می‌سازیم و اجرا می‌کنیم. یک نمونه تست دیگر را هم ببینیم؟ در این بهینه‌سازی، کارشناسان ما متوجه شدند هم متن تبلیغ می‌تواند بهتر شود و هم تصویر آن تغییر کند.

اما نکته مهم تر این است که لندینگ پیج شما یا حتی صفحات معمولی وب سایت شما، باید در اصطلاح واکنش گرا باشد. اما یکی از قواعد صحیح تبلیغات در اینستاگرام این است که تبلیغات، باید در پیج های مناسبی قرار گیرند، یعنی پیج هایی که از لحاظ محتوایی، به پیج شما نزدیک هستند. شما باید مخاطبانی را هدف قرار دهید که احساس می کنید می توانید به آن ها خدمات یا محصولاتی را ارائه دهید یا اینکه آن ها احتمال دارد پیج شما را دنبال کنند. اگر برای بالا بردن آمار پیج خود قصد تبلیغات دارید، ردیف تعامل را چک کنید.

کافی است حساب تجاری اینستاگرام خود را شارژ کنید و اطلاعات تبلیغ را به آن بدهید. در تبلیغاتی که قرار می‌دهید، سعی کنید که از کاربر، دعوت کنید تا کاری را انجام دهد. مثلاً دعوت به اقدام شما، می‌تواند این باشد که کاربر وارد استوری شود، صفحه را بالا بکشد، وارد وب‌سایت‌تان شود، ایمیل خود را در فرم مربوطه وارد کند تا کد تخفیفی برایش از طریق ایمیل ارسال شود. با این توضیحاتی که در بالا ارائه شد، فکر می‌کنم باید متوجه شده باشید که چقدر مهم است که تبلیغ در زمان درستی نمایش داده شود.

  • مخاطب درست هم مخاطبی است که برای ما مفید است؛ مثلاً نمایش تبلیغ وسایل تخصصی نقاشی به پزشک‌ها فایدهٔ چندانی ندارد.
  • {
  • برای مثال، اگر عبارت “کفش کتانی“ را جستجو کنید، می‌توانید محصولات مختلف در این بخش از نتایج گوگل مشاهده کنید.
  • |}{
  • فراموش نکنید که حتما برنامه آموزش اینستاگرام اینبو را دانلود کنید تا همیشه با یک کلیک به این مطلب و مطالب تکمیلی آن دسترسی داشته باشید.
  • |}
  • کوکو به عنوان یک پلتفرم پیشرفته در زمینه آنالیز اینستاگرام و مدیریت کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ، راهکاری جامع برای برندها، آژانس‌های تبلیغاتی و دیجیتال مارکترها ارائه می‌دهد.
  • {
  • مشکل اینجاست که افزایش بازدیدکننده معمولا هزینه‌ی زیادی دارد و نمی‌توان انتظار داشت که یک پیج تازه تاسیس بتواند با تبلیغات گران، مدت زیادی دوام بیاورد.
  • |}
  • پس از همین الان هر جا که نام تبلیغ ارزان به گوشتان خورد، به آن فکر نکنید.

برای پست ویدیوهای طولانی تر می توانید از قابلیت IGTV اینستاگرام استفاده کنید. در این زمینه می توانید آموزش کامل کار با IGTV اینستاگرام را مطالعه کنید. پس استفاده از کپشن‌های کوتاه، می‌تواند به بیشتر دیده‌شدن تبلیغ‌تان کمک کند. در اینجا شما باید سعی کنید توضیح مختصر و مفیدی را در مورد تصویر یا ویدیوی خود قرار دهید تا کاربر، با کلیت کسب و کار یا محصول شما آشنا شود. در تصویر بالا، با مشاهده تبلیغات یکتانت در این صفحه از سایت و درج عبارت “مطالب پیشنهادی” به‌نظر می‌رسد این محتواهای تبلیغاتی بخشی از مطالب پیشنهادی خود سایت هستند.

«بدون درد» و «تراکم بالا» هم برای افزایش بازدهی تبلیغات آنلاین به کار برده شد؛ هر ۲ مورد، دغدغه‌های اصلی مخاطب هدف این تبلیغات به حساب می‌آیند. مخاطب درست را به‌شکل هدفمند و شخصی‌سازی‌شده هدف قرار دادیم؛ ولی این کار برای افزایش بازدهی تبلیغات اینترنتی به‌تنهایی کافی نیست. تبلیغ باید قانع‌کننده هم باشد و محتوای تبلیغ نقش خیلی مهم در قانع‌کنندگی آن دارد.

یکی از این پلتفرم‌ها که توجه بسیاری از کسب‌ وکارها را به‌خود جلب کرده است, اینستاگرام است. برای بهره‌برداری کامل از این فرصت, طراحی و اجرای استراتژی‌های دقیق و هدفمند ضروری است. در این راستا, آماده‌سازی یک صفحه حرفه‌ای و جذاب که به‌طور شفاف اهداف شما را به مخاطبان منتقل کند, اولین گام محسوب می‌شود. استفاده از تبلیغات هدفمند نه تنها به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی کمک می‌کند، بلکه بازدهی تبلیغات را نیز به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. واژه گستر با بهره‌گیری از تکنیک‌های هدفمند سازی پیشرفته، تبلیغاتی را ایجاد می‌کند که مستقیماً با نیازها و علایق مخاطبان همخوانی داشته باشد.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

قصد نداریم در مورد خوب یا بد بودن این کار برای پیج مربوطه صحبت کنیم. فکر می‌کنید چه اتفاقی برای تبلیغ شما می‌افتد؟ تبلیغ شما در بین آنها گم می‌شود و امکان دیده شدن آن توسط مخاطب به شدت کم می‌شود. برخلاف اینفلوئنسرها که شهرت خود را از طریق فعالیت در فضای مجازی کسب کرده‌اند و توانسته‌اند فالوورهای زیادی را جذب کنند، سلبریتی‌ها افرادی هستند که از قبل شهرت داشته‌اند و سپس وارد این فضا شده‌اند. مثلاً بازیگران سینما و تلویزیون، خوانندگان، ورزشکاران و … سلبریتی‌هایی هستند که از قبل شهرت داشته‌اند. در سال ۲۰۲۴، ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان اعلام کردند که پس از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کرده‌اند. در این روش، زمانی که مخاطب محصول مورد نیاز خود را در گوگل جستجو می‌کند، تبلیغ محصول شما به‌عنوان یکی از نتایج در صدر جستجو قرار می‌گیرد.

ایجاد تعامل با مخاطبان با پاسخگویی به کامنت‌ها و دایرکت‌های آنان، برگزاری مسابقات و چالش‌ها، از جمله روش‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و اعتماد آن‌ها را جلب کنید. تعامل با مخاطبان، نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا نظرات و پیشنهادات آن‌ها را بشنوید، بلکه به شما امکان می‌دهد تا روابط قوی‌تری با آن‌ها برقرار کنید و آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. بودجه‌ای که میخواهید برای کمپین خود خرج کنید را تعیین کنید و برای آن برنامه‌ریزی کنید.

این روش، تأثیر تبلیغات پولی را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد و می‌تواند نقش پررنگی در رشد فروش داشته باشد. محتوای جذاب به محتوایی گفته می‌شود که مخاطبان را درگیر کرده و آن‌ها را به تعامل با پست‌های شما ترغیب می‌کند. برای تولید محتوای جذاب باید با توجه ‌به علایق و نیازهای مخاطبان خود، محتوایی تولید کنید که برای آن‌ها ارزشمند باشد.

این ابزارها هر کدام کاربردهای مختلفی دارند؛ برخی از آن‌ها به شناخت مخاطب هدف کمک می‌کنند درحالی‌که برخی دیگر عملکرد تبلیغات را اندازه‌گیری و بهینه‌سازی می‌کنند. برخی از ابزارهای محبوب تبلیغاتی اینستاگرام شامل Business Manager برای مدیریت تبلیغات، Insights برای تحلیل داده‌ها، و Creator Studio برای مدیریت محتوا هستند. همچنین، ابزارهای دیگری مانند Hootsuite، Buffer و Sprout Social نیز امکانات پیشرفته‌تری برای برنامه‌ریزی، انتشار و تحلیل تبلیغات اینستاگرام ارائه می‌دهند.

از سوی دیگر, تبلیغات در اینستاگرام برای افرادی که به دنبال رشد سریع فالوورها و افزایش دیده‌شدن برند خود هستند, گزینه‌ای مناسب و کارآمد است. با برنامه‌ریزی دقیق و انتخاب پیج‌های مناسب, می‌توان به نتایج چشمگیری دست یافت و به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت دست پیدا کرد. در نهایت، تحلیل بازار و تعیین هدف‌های واضح, کلید موفقیت در این نوع تبلیغات است و می‌تواند به رشد و پیشرفت کسب‌ وکارها کمک کند. یکی از روش‌های مؤثر برای تبلیغ در اینستاگرام, همکاری با صفحات پربازدید است.

البته برای جمع‌آوری تعداد حداقلی فالوور، اصلا به سمت خرید فالوور فیک نروید و از همان ابتدا سعی کنید پیجتان را با روش‌های اصولی ارتقا دهید. مرحلهٔ بعدی برای افزایش بازدهی تبلیغات آنلاین بازنگری در کانال تبلیغاتی است که در ادامه به آن می‌پردازیم. همین طور كلمات قدرتمند و تاثیرگذار را انتخاب کرده باشد، ساده باشد، عنوان جذابی و کال‌تواکشن مناسبی داشته باشد. وقتی بازدهی را تعریف کردیم، تازه فرایند افزایش بازدهی تبلیغات آنلاین را می‌توانیم شروع کنیم.

تعیین برنامه‌های ویرایش عکس و فیلم، تعیین هدف، تعیین مخاطب، تعیین بودجه، تعیین برنامه و کمپین تبلیغاتی و در نهایت ارزیابی نتایج تبلیغات مهم است. به‌دلیل اینکه اینستاگرام 2 میلیارد کاربر فعال دارد که به‌طور میانگین روزانه 53 دقیقه را در این پلتفرم سپری می‌کنند. همچنین راه‌اندازی تبلیغات در اینستاگرام چندان پیچیده نیست و بالاترین بازدهی را در تبلیغات در فضای مجازی دارد. بعد از طی مراحل قبل و آشنایی با نحوه تبلیغات در اینستاگرام باید یک اکانت اینستاگرامی برای برند یا کسب‌وکار خود داشته باشید.

این صفحات معمولاً تعداد زیادی فالوور دارند و از این رو, برندها می‌توانند محصولات یا خدمات خود را از طریق این صفحات به تعداد بیشتری از مخاطبان معرفی کنند. این روش می‌تواند به افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان جدید کمک کند. تبلیغات اینستاگرامی با استفاده از روش‌های نوین، توانسته است تاثیرات قابل توجهی بر مخاطبان داشته باشد. این تاثیرات شامل افزایش آگاهی از برند، تقویت تعامل کاربران با محتوا، و در نهایت افزایش فروش و درآمد شرکت‌ها می‌باشد. شرکت واژه گستر با استفاده از این استراتژی‌ها، تجربه‌های موفقی را در زمینه تبلیغات اینستاگرامی به دست آورده است که می‌تواند الگویی برای سایر شرکت‌ها باشد. برای افزایش اینگیجمنت و بالابردن بازدهی پیج اینستاگرام باید فالوور بیشتری جذب کنید.

چنین پست هایی با عنوان Sponser نمایش داده می شوند که همان تبلیغات از طریق اینستاگرام است. در تبلیغاتی که قرار می دهید، سعی کنید که از کاربر، دعوت کنید تا کاری را انجام دهد. مثلاً دعوت به اقدام شما، می تواند این باشد که کاربر وارد استوری شود، صفحه را بالا بکشد، وارد وب سایت تان شود، ایمیل خود را در فرم مربوطه وارد کند تا کد تخفیفی برایش از طریق ایمیل ارسال شود.

در فضای رقابتی اینستاگرام، استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند کوکو می‌تواند تفاوت قابل توجهی در موفقیت استراتژی‌های بازاریابی شما ایجاد کند. با دسترسی به داده‌های دقیق و تحلیل‌های جامع، می‌توانید تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید و تعامل بیشتری با مخاطبان خود برقرار کنید. اگر به دنبال بهبود عملکرد پیج اینستاگرام خود و افزایش بازدهی کمپین‌های تبلیغاتی هستید، کوکو یک انتخاب ایده‌آل برای شماست. کارینو با بیش از 10 سال تجربه ارزشمند در حوزه تبلیغات اینستاگرام، راهکارهای نوین و خلاقانه‌ای برای بهتر دیده شدن کسب‌وکارتان در اینستاگرام دارد.

از استیکر (همون اموجی گرد بزرگ که میزنی هیچی نمیشه) در سمت راست صفحه استفاده کنید تا چند نفر از کسانی که استوری شما را رد می‌کنند، روی استیکر بزنند و با شما تعامل کنند. البته نباید این کار را زیاد انجام دهید تا برای فالوورهای خود آزاردهنده نباشید. افزودن موقعیت مکانی در پست ها باعث می شود پست شما در قسمت place اینستاگرام قرار گیرد و شانس بیشتر دیده شدن پست توسط افرادی که از طریق موقعیت مکانی جستجو انجام می دهند بیشتر خواهد شد. با در نظر گرفتن این چهار فاکتور، می‌توانید بهترین پیج‌های اینستاگرام را برای تبلیغات خود پیدا کنید و از بودجه تبلیغاتی خود بیشترین بهره را ببرید. واکنش‌گرا یعنی چه؟ یعنی اینکه وب‌سایتی که صفحات آن واکنش‌گرا است، در کامپیوتر یا موبایل به شکل درست نمایش داده می‌شود. به دلیل اینکه اغلب کاربران با استفاده از موبایل وارد اینستاگرام می‌شوند، خیلی مهم است که لندینگ پیج شما، برای کاربران به درستی نمایش داده شود.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
این سایت